luni, 18 octombrie 2010

Me, myself and I


Sunt fata.
Sunt egoista, altruista, ignoranta.
Sunt pesimista, optimista, indecisa.
Am tupeu si, totodata, am timiditate.
Imi plac oamenii, dar ii urasc in acelasi timp.
Iubesc  arta si tot ce tine de ea.
Iubesc atunci cand incerci sa ma intelegi si nu poti.
Imi place cand ploaia cade pe geam.
Imi place cand sunt afara si ninge.
Sunt iubita.
Imi este frica, groaza de ce se va intampla.
Imi place sa uit.
Imi place sa am amintiri.
Urasc cand aud minciuni si stiu adevarul.
Tind la viata ta, dar nu ma bag peste destinul altora.
Imi place sa fiu ignorata.
Imi place sa rad, sa plang, sa ma satur de mine insami.
Urasc sa spun ca te urasc.
Te plac, te ador, te detest.
Imi plac ochii tai.
Imi place sa iti zambesc.
Imi place cand ma privesti de parca m’ai stii dintotdeauna.
Imi place cand nu esti de acord cu mine.
Imi place sa iti aud parerea.
Mi’ar placea sa crezi ceea ce zici.
Mi’ar placea sa ma crezi pe mine.
Urasc cand te vad ca nu vrei sa visezi.
Traiesc clipa.
Nu ma gandesc la viitor, dar ma gandesc la trecut.
Nu incerca sa ma deduci  acum  pentru ca nu vei putea si te vei pierde.
Visul meu: sa te fac sa nu mai vezi doar fata din oglinda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu