sâmbătă, 30 octombrie 2010

Keep Trying...

 
 "Viata ne invata sa cultivam uitarea ca o masura de consolare a fiintei"
(L.Blaga)





As mai juca un joc numit iubire.
As mai fi inca o data acea piedica in gandirea ta.
As mai incerca inca o data sa vad cum iti reactioneaza inima.
As mai vrea inca o data sa ma ascund in sufletul tau.
Mainile mele iti cer caldura. Corpul meu iti doreste imbratisarea.
Ti-ai mai dori inca o data sa simti pasiunea.
Ai mai vrea inca o data sa lupti pentru ceva.
Te-ai mai adanci inca o data pe o carare intunecata, din care nu exista vreo probabilitate ca vei iesi.
 Ai mai fi inca o data lumina de la capatul tunelului.
Ai mai fi inca o data ecoul ecoului existentei mele.
Ti-ai mai incerca inca o data sansa, iar eu as paria'o pe a mea, punandu'le in acelasi loc.
Dar uitarea este o regula a jocului ce trebuie indeplinita in ziua in care inima mea va inceta sa bata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu